תקשורת יעילה במקום העבודה הינה מרכיב חיוני בהצלחת משימת הניהול.
פיתוח מיומנות תקשורת בריאה בין מנהל/ת לכפיפיו/ה ימנע אי ההבנות, כשלים אישיים וצוותיים ומתחים במקום העבודה ומחוצה לו.
תקשורת בהירה וחיובית הינה יכולת נרכשת וכלי ראשון במעלה לשיפור יכולות הניהול וההובלה.
בסדנא זאת נמטב יכולות קידום רעיונות, האצלת סמכויות מוצלחת, בחינת נקודות תורפה בהעברת מסרים והגדרת גבולות תקשורתיים.
הסדנא מועברת ע"י יועצות אירגוניות אשר ימפו את צרכי הצוות עוד בטרם הגעתכם ויאפשרו מבט מחודש על המציאות האירגונית ממנה אתם מגיעים.
הנושאים המועברים בסדנה:
- תקשורת מהי- מרכיבי התקשורת האפקטיבית.
- פיתוח יכולת הקשבה פעילה כחלק מתקשורת אפקטיבית.
- מיומנויות לפיתוח תקשורת אסרטיבית.
- גיבוש ושיפור התקשורת בין חברי הצוות.
- הגבול שלי הוא החופש שלי- כיצד יוצרים גבול, כיצד שומרים ומכבדים אותו,
מתן חופש ללקוחות וחברי הצוות בתוך הגבולות.
- ניהול מערכות יחסים עם אנשים שונים בארגון ומחוצה לו.
- ניהול רגשות בתהליכי תקשורת.
להזמנת סדנה ולמידע נוסף לחץ כאן